xcx

Varje gång jag "börjar" om oh blir bättre så fastnar jag för något som rubbar balansen ingen. Denna gången var det du. Jag trodde jag skulle ta de lättsamt, vi kanske skulle träffas nångång. Så var det med de lixom. Men nej, de blev inte så. Vi har inte direkt träffats sen dess för du vill inte det men har sjukt svårt för att säga det eller något, oh när man ser dig får man knappt ett hej oh inget mer när man e typ där i 2-3 timmar. jippi. Jag borde inte reagera såhär, jag känner dig verkligen inte oh du vet ingenting om mig. De är de som jag brukar ha svårt för, de att personen inte vet något om mig men tror sig veta en jävla massa. Jag vet inte va de e med mig, men jag fastnade för dig på något sätt tydligen. Men nej, denna gången ska jag "börja" om och då ska jag som förra gången träffa nytt folk men jag ska sluta bry mig. Ska ge planka fan i om du vill se mig igen eller om du gömmer dig nästa gång du ser mig. Who cares lixom? xdd

Jah hatar de att jag e en så känslig person, oh snäll dessutom. Folk verkar tro att jag e ett monster som e hur elak som helst osså e jag nästan raka motsatsen? o.O Förutom när de gäller mina vänner förstås, om du håller på mot dem så kan du ju börja gräva din grav.. Jag e egentligen fucking blyg oxå men de haer jag försökt sluta va..
Usch nej, denna gång ska de bli bättre för jag vill känna att "Idag, gu va bra jag mår" Den känslan e ovärdelig för min del just nu.

Aja, X.x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0