Xz

Hejj! Nu är man i pappas studio oh sitter oh degar. Finns inte mycke oh göra satt ah ^^

Idag när du skrev blev jag så förvånad att jah inte visste vad jag skulle göra eller ta mig till. Du var min allra bästa vän som jag sa så sjukt mycket till. Vi gjorde små små saker till stora i våra ögon för man behöver inte ha en massa för att ha roligt. Jag saknar dig så sjukt mycket oh vill inte annat än att bara förlåta dig oh ge dig en chans till oh hoppas på att du blivit min Amanda, min bästa vän igen. Vi ska snart ses igen oh då äre bara att hålla tummarna.
Du svek mig för folk som jag sen innan visste skulle skapa problem men de e som e e nu satt.
Bara att hoppas på de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0