Piercingar :p

Hajj hajj! Nu så ska jag visa lite olika piercingar osm jag tycker är snygga oh kanske hade tänkt mig att ha osv :))

Detta tycker jag fasen är snyggt + så är minkningen grym oxå satt ;)

Vanlig såndära stav genom örat eller va man ska säga tycker jag e snyggt oh blir nog att skaffa nåndag ^^

Jag tycker fan de är snyggt att ha två "piercingar" där eller vah man ska sejja ^^

Rättså häftigt endå ju :p

Sånahär kommer man nog snart att ha i käften ^^ har redan en så bara en som återstår ;)

Sån töjning vill jag typ ha ^^, inte förstor töjning utan en mindre typ som denna :p

Vet inte riktigt om de är så jag vill ha de men ah 2 tungpiercingar är fan häftigt :pp

I ögonbrynet dåja :p

Dehär är oxå rättså snyggt ;p

Jag skulle aldrig ha de själv så i ryggen men tycker sånt är skitsnyggt :p

Höftpiercing är fan snyggt! :Ppp

Smiley, de är oxå snyggt fan men just när du tar den måste göra fruktansvärt ont Dx

Där e oxå snyggt heh ;)

Såja, nu har jag visat lite olika ställen där jag hade kunnat tänkt mig oh ha mm. Finns fler ställen som tex Spiderbite mm men hittade ingen bra sån bild just för tillfället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0