Hårfärg oh frisyr ^^

Jag ska snart klippa mig oh även färga mitt hår ^^
Jag vill ha lila hår, mörklila osså vill jag typ ha svart lugg, vet inte riktigt om jag ska ha det ännu men tror jag vill ha de, sa att jag inte skulle ha svart igen men jag tänkte att om jag bara färgar luggen och bara en gång så ska det väl inte vara så farligt? xs
Jag väntar med piercingen tror jag ^.^ Den kan jag ju ta i princip när som typ satt ah ^^

Tex. den här svarta luggen till vänster, att man har typ underhår, de är sjukt snyggt tycker jag :p

Såhär som denna luggen, sån lugg vill jag ha oh typ svart så :p osså såklart de andra lila x))

Denna lila tycker jag var jävligt snygg ändå alltså Cx

Usch, jah jag gillar frisyrer oh hårfärger, kläder ah jag har mina tjejiga stunder haha ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0