..

- En natt drömde jag att det var vi oh vaknade förvånande oh undrade om det var möjligt att jag inte hade drömt men så kom jag på att få dig är något jag aldrig kommer i närheten av.

- Du gick fram till mig oh kallade mig ful, jag tittade på dig oh log av den anledningen att jag verkligen inte hade gjort mig fin för dig.

- Du kan säga vad du vill men jag vet att förr eller senare kommer sanningen fram oh den e inte den du berättat för mig för de är bara en stor lögn.

- Hata är ett ord jah gärna inte använder så för det är ett stort betydande ord men när jag nämner dig är det de minsta jag kan säga att jah gör.

- Bara för att jag inte är snyggast vackrast mm så betyder det inte att du kan säga oh bete dig hur som helst mot mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0