Hajj! ;)

Ja, jag vet att jag inte varit inne på år och dar oh lägger nästan aldrig ut något men tänkte faktiskt ändra lite på detta^^ Jag tänkte lägga upp inlägg oftare och även bilder. Jag har blivit dålig på att ta bilder, eller för lat hah xd. Men jao så äre. Denna helgen verkar det som att ingenting kommer att hända :( men man kan ju alltid hoppas att något roligt händer xd Tips på bra band. Skillet! Jag drogar just nu dem. fråga mig inte varför men jag bara älskar deras musik ^^ 'Jag ska bättra mig, men det går inte på en dag. Det tar tid.' 'Jag antar väl att jag bryr mig för mycket om dig för att låta dig gå fritt. Men jag är bara så rädd att du ska bli sårad. Jag vill bara att du ska få de bästa och inte hamna i tårar.' Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0