hih, ja jag e lite såhär ^^ konstig ;)

Hejj!
Just nu så sitter jag oh letar efter skolavslutningsklänning oh de är så jobbigt! Jag vet inte vad jag vill ha riktigt, osså är jag ändå rättså kräsen. Den ska va "perfekt", okej inte perfekt men ah perfekt för mig, den ska lixom vara mig, jag ska kunna ha den mer än då oh svart ska kunna passa till för de har jag nästintill hela tiden + att jag tänkte ha svart till den. Typ accessoarerna ^^(stavning?) xdd Sen gillar jag bara vissa klänningar. Ja, jag vet jobbig jah e men så äre^^
Här är 3 klänningar som jag skulle kunna tänka mig. Men ingen av dem är direkta favoriter tror jag utan bah, lite sådär. Går kanske oh ha ^^ heh

en helt okej klänning ^^

Tycker mer den e fin eller så, skulle nog inte välja att ha den ^^

Denna hade jag faktiskt nästan kunna tänka mig att ha ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0