förlåt, men ah.. hade velat skriva sjukt mycke mer. Va glad att de blev bah dehär..


Du gör det inte direkt lättare för mih om man säger så. Oh imon så kommer du te fucking skolan oxå.. Asså, Fyffan. Jag vill inte ha dig där. Jag råkade precis kolla på en bild, en blid där du hade skrivit, där du var min bästa vän. Mina tårar vill rinna ner, oh inte sluta rinna men jag torkar bort dem direkt. Du är inte värd mina tårar, du har gjort för mycket skada redan.
Oh du, ditt ex. Du kan få henne, fyfan. Ni passar sjukt bra ihop. Falskare oh buhuigare får man fan leta efter!


Nä, nu ska jag mh jag vet inte.. Men ah, hajjdåa.-


Att ni inte fattar, jag e fan bara en människa. Jag kan inte ta hur mycke skit som helst, oh sen undrar ni varför jag inte e glad hela tiden, varför jag inte mår bra. Fyfan säger jag bah till er.


Snart är de sommarlov. Denna sommaren ska bli sommaren då jag glömmer, glömmer allt gamalt oh går vidare. Börjar om på nytt. IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0