.

Jag behöver en ny livsglöd för min brann nyss upp.

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag har börjat sakna dig. Och förlåt om jag har varit taskig elr gjort något taskigt. Men jag har lust att göra något med dig snart.

Det känns lite fel att skriva detta till din blogg och jag hade velat säga det irl men jag tror bara att jag hade stått och tvekat elr bara väntat på rätt tillfälle. Men jag vet inte riktigt om det finns ett sånt tillfälle.

Jag vet inte om jag har ditt mobil nr? :-D

Förlåt att jag skrev så mycket. Det skulle bara bli en liten text. Em.. A det var det jag ville ha sagt.

Hoppas du svarar <3 puss Jenny

2012-04-24 @ 23:50:15
URL: http://nenny.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0