xc



Jag vet inte va jag ska säga..
Jag vet inte va jag ska skriva..
Jag vet inte va jag kan säga..
Vet inte va jag vågar skriva eller säga te dig..



Nu på måndag så e de skolfoto.. Men de e en mer speciell dag än bara en jävla skolfotodag. De är din födelsedag mamma och jag lovar dig att försöka vara glad. Glad för din skull oh tänka på dig. Jag saknar dig verkligen! Du skulle fan bli 34 år. Du blev endast 23 år, året du skulle bli 24. Jag fattar knappt att det kunde bli såhär oh jag fattar ännu mindre hur jag hamnade här..

'Försöker komma på va jag gjort för fel, va jag har gjort för fel i denna värld. Men jag kan inte förstå. För jag har inte gjort er ångot.'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0