.:-MÅL-:.



Hejj igen! haha..

.:SJÄLVKÄNSLA:.
Jag behöver bygga upp den något enormt alltså..
Jag ska här med ta bättre ansvar för mitt liv och mina handlingar. Jag ska även sluta tänka på va alla andra förväntar sig av mig och så, jag ska göra så gått jag kan och det är jag som ska sätta mål för mig och bli bättre på mitt sätt. Det är min väg, jag tänker inte gå i någon annans fotspår utan göra nya. Måste fan börja tänka på mina val jag gör och va som jag skulle må bäst av istället för att tänka på allt annat. Konsekvenserna kan jag ta, men jag ska försöka göra så dem inte blir så stora så jag inte klarar av dem. Måste acceptera att detta är de livet jag lever oh jag har dessa problem, det är inget att göra åt eller dölja. Det borde bli lättare att göra ångot åt dem då. Jag ska sätta upp mål, mina egna mål för just MIG. Som gör min framtid ljusare och gör att jag mår bättre.

Hade tänkt lägga upp några mål här ^^, de kanske inte är så framtids skit men de e mina mål så bah TYST om du inte har några förslag oh så som jag kan ha som mål vill säga.


.:-MÅL-:.

1. Jag ska fan inte vara med folk som jag inte tål. Det är få så de ska la inte vara så jävla svårt att försöka fatta?
2. Du få tro vad du vill, men jag tror även på det jag vill, så försök inte på mig att tro på gud eller ah på M.T.L.A.. T. ex..
3. Jag ska kämpa på som satan för jag SKA höja mina betyg. I alle fall några av dem!
4. Jag ska även klara 9:an. Men det går inte göra mer än så gått man kan. Men med lite hjälp så kanske jag kan höja mig ;)
5. Jag ska börja tro mer på mig själv. för jag kan mer än va jag tror.
6. Ha roligt som fan! De e fan ett viktigt mål!
7. Säga vad JAG vill oh ha en åsikt, inte bara sitta där oh nicka..
8. INTE låta någon förstöra något för mig, jag har fan kämpat mig upp hit, so.. FUCK YOU!

Såå.. de får räcka ås länge ;)
Kommer säkert på mer snart, men e lite lost i huvet just nu cX

Hejjdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0