Känslor, vet nite va jag känner.



Det händer inte mycke nuförtiden. Eller ah de händer en massa i mitt huvud men tiden står typ stilla förövrigt. Jag vet inte varför jag ´börja me ett inlägg här egentligen. Tror jag skulle skriva något speciellt men glömt men vafasiken xd  Imon så blir de nog bara en hemma sittakväll me steffi. Vi ska typ "passa" huset och hundarna för att Angelica ska jobba. Så de e bara vi två hemma oh hundarna dåra.

Vet inte va jag tycker eller hur jag känner. Jag har typ stängt in mina känslor sen tidig tidig ålder. Jag vet inte riktigt hur de känns att va älskad av någon eller att någon riktigt hatar en. De enda jag typ känner e ensamhet. Jovisst sticker jag ut men de e nite de lixom. Utan lixom jag är ensam, har ingen jag kan prata med, alltså jag kan inte lita på någon. Oh dem jag kunnat berätta lite för har bara svikit mig och ah, har ingen av dem kvar typ. Jag har Sofia. Hon e en bra vän. Men de andra kan fan bara dra åt helvete!. Trött på allt folk. Men känner mig endå ensam. Jag har ju förstås Emma oxå. Men ah de e nite så lätt att berätta saker till hon för lixom jag vill hellre ha roligt oh så när jag tex. e i stan oh så. Och hon frågar typ inget och då säger jag inte så mycke alls om de heller.
Förstår egentligen inte varför jag har så jävla svårt att lita på någon. Men de e massa saker som jag velat berätta typ då de hänt men när jag ska göra de så har det inte gått. Något stoppar mig så jag kan verkligen inte de.

Sen så har man ju ett problem självklart. Eller ah flera men ett av dem hade jag tänkt skriva här så jag får ut de oxå. Eftersom att jag inte vet hur jag känner. Alltså något om typ mina känslor så vet jag inte va jag tycker om en person.. Men de e la bara lilla jag med min vanliga otur som antagligen kommer börja gilla han oh så blir de inget eller så bara, eh jag vet inte xd

Hejjdå, glöm de jag skrev de me att jag hade ett problem förresten. De va inge xdd
Kanske kommer förbi här lite senare, får la se ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0