...



Den här gjorde du P..... . Vi var ofta då, jag åkte alltid te dig på helgerna och alllt var bra.
Sen förrändrades du och allt som fanns kvar var killar i ditt huve och jag skulle va den dära lilla besverliga lillasyrran men du skulle endå alltid ha med mig överrallt. Du sa att jag var 13 oh du 15. Fast jaag nästan var 14 oh du va int 15 ännu. Du sa att killar typ bah tänker på sex åh så. Men vafan, jag va din bästa vän. Inte någon jävla besvärlig lillasyrra. Sen så fick jag tillslut inte åka te dig för att jag ALLTID  var hos dig och du ALDRIG kunde komma te mig men te alla kunde du fanimej komma te. Så vi har inte träffats på hur länge sedan de nu e.
Det var du som valde de, inte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0