underbart



Hah, ah de fick bli denna bilden idag hah ;)
Ídag så skulle du bli 34 år mamma, jag saknar dig som fan oh kan inte finna ord till det. Oh jag hoppas verkligen du har de bra där du är. Jag älskar dig mamma!<3

Idag så var de skolfoto, jag tyckte de var hemskt! ;o
Oh så stog man ju i buren oxå ;o
Gillade inte de alls, men som tur va så stod man där med sofia :)
Jag hade mina as coola glasögon på mig och ingen annan hade de haha!
Och efter skolan så stack jag oh Steffi te stan oh träffa bella :p
Vi gick typ in i alla affärer i stan 4-5 gånger för steffi skulle hitta något oh tillslut så köpte jag en kofta eller va de kallas, Cardigan? ^^ Typ något sånt där i alle fall.
Sen så stack man te bussen oh så frågade man steffi hur mycke klockan va för stof oh kolla busstider oh så svarade någon som satt på bänken att den var 9 minuter över 6 oh då sa jag 49 oh så sa han 9 över igen oh så bah jag, bussen går 49 xd Han bah, ska ni oxå me 400 bussen? Oh så började de! :D Awsome kille alltså! Oh så träffade vi även 2 andra som kom in i diskutionen oh typ bah hoppade in där oh pratade me oss haha! Kristoffer hette den ene oh de va han vi började snacka me oh de andra vet jag inte riktigtb va dem hette hah xD Oh så mitt i allt så kom Sam där bah oh hoppa på bussen, HAHA XD
Så jävla bäst alltså!  Oh han kristoffer typ bah kolla på mig så fort han inte pratade, alltså han kollade på mig då oxå men då sa han ju lixom saker :'))

Idag så är de min turdag, 12 september. Jag ska träffa kärleken idag.
Vem vet, de kanske va han? Läskligt fan ;o
Ne jag vet faktiskt inte. Men man kanske kan hoppas? :))

Hejjdå folket, harre så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0