Rubrik Saknas.



Jag vet inte va jag ska börja, va jag ska skriva här oh va jag ska hålla helt för mig själv.. Men behöver få ut lite skit men kan inte finna orden så de låter begripligt.. Jag typ kanske gillar ångon. Lite då bara alltså. Inget allvarligt ennu. Är rädd för att de kan typ bli de eller va jag ska säga. Tänk så börjar jag verkligen gilla denna personen och typ sabbar allt. Eller så börjar han oxå gilla mig men jag inte kan typ visa mina känslor för han, kanske blir för osäker för att mina känslor e gömda i mitt inre. Men alltså de e såhär att de har typ gått 2 veckor i skolan men känns som flera månader. Jag vet inte va de e med mig. Jag kanske inte alls gillar han så. Men de e något me han. Han kanske bara e en bra vän. Jag vet inte alls.. Usch, detta gör mig skit förvirrad ärligt talat ;o
Skrämmer mig nästan..

Oh jusste, jag tappade min Vodoo docka två gånger idag och den andra gången fick jag och steffi gå tebax oh leta på vägen vi gått så sprang steffi oh  tog upp den te mig :'). Så nu e den hemma hos mig igen :)))

Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0