Stronger than you think!



Håller med texten helt!
Jag ska göra det som är bäst för mig. Jag orkar inte längre tänka på va som e bäst för andra. Det är mitt liv och jag vill leva och må bra..
Nu e de såhär att jag e lite allmänt trött på folk. Ingen direkt särskilld mer än en som var som en syster för mig oh ahh.. Men folk i allmänhet i halmstad kan ta sig nån stans oh sticka typ te en öde ö och stanna där forever eller ångot. Vill ha nytt folk, nytt umgänge.

Nu e de även såhär att jag nog ska te min moster i helgen oh träffa min mormor ;))

Hejjdå folket nu ska jag ta tag i detta oh rita på min klänning ha de bäst så länge!
Kanske slänger in ett inlägg senare, tjoo tjoo! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0