Rubriken ville inte stanna kvar..



Ni kanske inte kommer komma ihåg vem jag var efter nian men jag kommer alltid att minnas er. Det är hemskt endå avv man skills åt efter nian. Hade velat ha de såhär längre än ett läsår till + detta dåra.. xd

Måste köpa hörlurar! ;o  för dem e sönder :'(
Jag kunde allt på hemkunskapen redan nu så kommer nog kunna det på provet oxå om jag har tur :))

Jag vet inte riktigt va jag ska skriva alls Xd.

Newkid e grym fan! ;o haha

Och jag måste verkligen köpa marlyn mansons bok! Fyfan va hemskt.. Tycker synd om han som fan oh jag MÅSTE bara läsa den alltså!

Aja, snart är det nog mat om man har tur hahah nä skojjar men ah hejjdå så ¨länge, kanske hörs lite senare, vem vet? ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0