FUCK YOU!

 

Fuck!
De e de ända jag har åh säga te er.. Först åh främst, jahh jag gillar inte turneringar men det betyder fan inte att jag inte vill spela oh hm, få betyg! Var inne 3 gånger oh de va mindre än en halv minut, 10 sekunder kanske? Tack säger jag bara..
Sen så skiter man i mig dessutom, precis va jag behöver nu när jag inte orkar mer.. Jag är trött på allt oh ah trött hela tiden faktiskt..
Skiter snart i detta. Ni får göra vafan som helst men vafan, jag tänker inte släppa en enda tår pga av er, era idioter och falska "vänner".
Var så jävla nära på att bara brista idag, inte bah pga av er utan för allt som händer omkring nu oxå som jag inte vet va jag ska göra åt eller va det är..
Men jag skiter i er, klarar mig fan bättre utan er! Fuck all of you!

Hejjdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0