<<<..>>>

Du tror att allt är lugnt. Jovisst hon slog dig först men du förtjänade fan det. Sen går du efter hon och säger att du ska få slå hon för att hon slog dig.. PATETISKT.
Jag förstår mig inte på någon av er TVÅ. visst, det är en av er jag har lust oh strypa men den andra är fan lika dan nu. Eller nej, hon vågar inte säga något te mig utan bara skrattar och gömmer sig.
Bara för att jag oh steffi är mycke starkare än va ni är så kan man fan inte hålla på så som du eller rättare sagt NI gör.

Dagarna går och närmar sig sitt slut. Eller är det kanske en ny början? - Det återstår att se, men vågar jag verkligen ta steget över och se eller ska jag stanna i denna lilla håla?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0