Va ska jag göra?.



Jag träffade dig t o m innan jag såg ut såhär. Jag hade brunt hår då. Färgat xd
Jag har egentligen typ råttfärgat. '
Jag har litat på dig, givit dig chanser men du verkar inte fatta att jag inte tar detta längre, klara de inte. Jag vet inte riktigt va jag ska göra. Ska jag ge hon ennu en chans eller inte. Jah har ju rolgti och så me hon men hon typ ba sket i mig igen nu de sista innan sómmarlovet. Gick te hon jag hatar onär hon sagt att hon skulle skita i hon för hon bara snackar en massa skit, de går inte säga något te hon och hon e helt enkelt dum i huvet. Jag mådde redan skit då de hände. Men då skolavslutningen så pratade hon med mig endå men jag försökte skita i hon. De går inte bara att komma tebaka så. Men jag vet inte hur jag ska göra nu. Jag behöver hjälp. Någon som vet va jag borde göra?. Jovisst djag borde vänl skita i hon oxå men jag vill inte de riktigt endå på något sätt.
Hon e egentligen en bra vän. Men de tomma orden tar död på mig. När talar hon sanning och när e de bara tomma ord/ ljuger hon?.

Jag brukar bara skita i dem men vet inte va ja ska gö me hon. De e annat ¨på nått sätt. Hon verkar typ vilja bättra sig, jag vet intre alls längre.

Inte så fin bild kanske men de skiter vi i nu. Jag saknar mitt gamla hår. Detta då alltså typ. Men har mycke bättre bilder på de en denna bilden just men denna bilden fick de bli p g a texten jag skrev nu.

Hejjdå på er, hoppas ni mår bra!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0