Stan dåra ;)

simple plan -you suck at love
E en braoo låt ^^.
Tänkte berätta lite om idah och lägga in nån bild oxå ;)

Detta e då dagens köp :)) Hittade även söta smili t-shirts men de va för många så jag kunde inte välja haha xD.
Man hittade massa skor i en affär så dit ska man sen nån dag dårå =)

Idag så har man varit i stan och hittat en massa saker hihi C: Men aao ^^.
När jag å Hanna sedan skulle tebax hem te mormor så gick inte tunnelbanan hit pga renovering typ xd. Så vi åkte ett annat tunnelbane tåg så kom sedan pålle å hämta oss där dåra xdd


'Fyfan, att en sån där sak som du gör hela tiden, en skit sak kanske kommer, eller aa kommer typ bryta vår vänskap. Det är fan helt sjukt. Jag orkar verkligen inte mer, sen får du säga vafan du vill men detta är nu jag säger stopp, nej. Det räcker fan nu.'

'Glad är man väl endå men dedär va lite jobbigt. Att det är så långt de måste gå av en sån sak, fyfan.'

Hejjdå! Hoppas ni har de bäst, kram.


Kommentarer
Postat av: stephanieverdin

vem?

hon?

finnsbästasyster!<3

2011-07-26 @ 14:42:37
URL: http://stephanieverdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0