Stockholm. ;)






Hejj där! De två första bilderna är inte ffrån idag utan den ena har jag ingen aning om och den andra e tagen igår men de tå sista här e hur jag ser ut idag dåra ;)
Idag så vaknade jag kvart i 9 tror jag! Fyfan va skönt! haha ;)
Aja, i alle fall så åkte vi vid 11 sen då och vi åkte å kollade på några hus på vägen, bland annat ett hus där Ingmar Stenmark hade sitt sommarhus ^^.
Sedan så åkte vi någonstans och åt. Jag åt kalvkotlett och den var sådär, och jätte stor ;o såsen förstörde även typ hela alltet men aja haha xD.






'Jag har typ alltid "försökt" vara mig själv men har inte varit det fullt ut försen nu. Nu när jag verkligen tar dagen som den kommer och får se var den tar mig och jag gillar at känna såhär, tänker inte på nåh skit eller så utan bara på det som händer just nu. Tänka på de andra kan man göra sen, då man typ ska sova, lite innan eller något.'

Jah, detta var väl allt för mig just nu för nu ska vi till hanna och hämta hon åh Ingmarie ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0