Kommer inte på någonxs



Jag gillar Petter. De som läst min förra blogg. Dem vet de^^. Jag stog i regn på Andersberg för att få se han och det fick jag oxå! :D Steffi och Bella var ju oxå me då coh de höll om va rann för att hålla sig varma de va så snälla som var där med mig! :)
Idag så har man varit nere i oskarström i detta konstiga vädret med Emma J. Jag vet inte riktigt va tiden tog vägen för de som nog tog längst tid de va nog att gå te hon ellr något xdd
Aja, när man kommit hem och precis värmt maten och satt sig för att ta en första tugga så ringer moster och frågar vad jag gör mm. Usch, vafan jag fick inte ens ta en tugga :(. Sen pratade vi typ i 40 minuter och sen kom Angelica hem och så åt hon med mig ^^.
Imon kanske de blir Harry Potter dödsrelikerna del 2. Jag vet inte om de blir eller inte. Vi har inte bokat biljetter än i alle fall xd.

Jag orkar inte. Jag vill att skolan ska börja så jah får se hur jag reagerar och hur jag kan hantera det. Jag orkar egentligen inte bry mig alls längre men det måste jag ju. För det är mitt liv och måste veta va jag behöver jobba mer på och hur jag kan göra det för att det ska funka för mig. Jag tänker inte göra någon tillfällig sak längre heller utan de ska vara riktigt. Det ska funka.

Man behöver både glädje och sorg. Hat och kärlek. Annars så skulle inte de andra finnas. Om bara gott skulle finnas på jorden så skulle inget vara gott..

Hejjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0