Social de e man men ingen annan va jag märkt.



idag så vaknade jag 20 över 12 ;o
Helt konstigt. Brukar vakna 10-11 typ. Kan gå upp 12 men nu lixom vaknade man 20 över XC
Aja, idag händer nog inget alls. Imon så ska jag nog vara med Emma om aa vi båda kan vill säga ^^.
Onsdag och torsdag vet jag inte ennu. Blir nog packa dag på torsdagen men på Onsdag har ´jag ingen aning om xff
Jag vill te stan. Inte bara du vet. Jag måste köpa något utan jag vill vara i stan. Jag gillar de där ^^.

If you think, what have you to lose?
Just live your life the way you want and don't take others shit. Never!

Hur kan man få så mycket fint ur musik? Det är helt otroligt underbart. Jag sitter här och lyssnar på musik och verkligen lyssnar på texten oxå i låtarna. De är så fina. Finner inte ens ord för det. Tänk va många de berör. Hur underbara dem är och hur underbart de är att man kan göra det. Jag e tagen.

Okej. Jag vet inte men de e faktiskt sant. Sätt dig en dag och bara lyssna och lyssna så kommer ni förstå vad jag menar, jag kan nästan lova er te 100 procent! Om ni verkligen lyssnar.

Aja, inte alls lång tid kvar tills man sticker upp te stockholm och sedan ner te skåne :p
Och slutligen kommer man hem igen ^^.
Och då blir de rix fm festival m m och steffi fyller även år :)

Jag är  på stan humör och social är jag oxå men ingen annan verkar vara det idag. Inte kul :/
Men, men så äre. Jag tror jag ska gå ut te mina marsvin och kela lite med dem för dem e nog socialare än folket idag så hejjdå! ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0