trodde att en lugn morgon va på sin plats, va fel man kan ha xd



Ingen sol så långt ögat kan nå. Men en massa regn idag. Haha! Jag vaknade faktiskt 20 i 12 idag! (y' brukar vakna jätte tidigt men idag så gick de upp för mig och jag sov så länge! :) Jag gick ner och tog en talrik med Flingor. Jag tänkte, idag så ska jag ta de lugnt och jag ska även njuta lite av min frukost. Men icke sa nicke. Rebecca ropade på mig å steffi och de som väntade var regn, blost och pratytältet som vält och ena stolpe fästet va böjt. Vi fick ta bort alla stolparna typ och kolla på de andra party tältet, om de va helt och de var de! (y'
Men tillslut fixade vi det. Klockan e nu snart 3. Och jag å steffi håller på och fixar listan te bröllopet haha! ^^

Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0