Skärholmen, de va där man va idag då ;)



Förlåt för bilden och förlåt att jag inte bloggat typ alls. Jag har inte haft tid eller ork. Nu när jag e hos mormor blir det inte mycket data sittande alls xd. Men jag passar på lite nu då ;)
Idag så vaknade man 4 och väntade att gå upp tills klockan var kvart över 7 x-d.
D å gick man upp och fixade lite och sen vid 10 så åkte man in till skärholmen och där gick man först in på Jc och mormor tyckte de såg så onitresserade och sånt ut men när hon frågade dem om dem kunde hjälpa till för jag skulle ha ett par svarta jeans så var hon så hjälpsam och hittade rätt storlek och sånt direkt :p
Fick även ett par ljusa oxå. Eller typ mellan kanske dem e och någon typ linne aktigt me knappar typ ^^.
Sedan skulle man tydligen te Apoteket för mormor tyckte jag har mycke finnar så då fixa man sånt oxå då xdd.
Sen blev det att man hittade en Bh men ville egentligen ha en annan storlek så skulle den va perfekt men de fanns såklart inte så det fick bli den som satt bäst dårå av de andra ^^.
Sen så drack man även en varm chocklad och gick sedan in på Intersport då man hittade ett par gråa typ halvlånga mjukisar och ett linne te. Sen så gick man å lämnade det i bilen och gick åh handlade på Ica Kvantum. Även där ^^. Till sist så kom man hem te mormor och gick långpromenad med sam ;p
Just nu protesterar mina fötter och tycker att jag ska kapa av dem ungefär men hoppas de går över snart dårå ^^. Imon så ska man äta lunch nånstans me polle och mormor och sedan åker man te hanna och får se va som händer ;)

Ps. Bilder på kläderna kommer någonannan dag för orkar inte stå och ta kort och överföra dem te datorn och sånt shit idag så hejjdå så länge! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0