Rubriken sprang iväg...



I'm still a kid just little older now!

Den texten och typ nån bild vill ja ha på T-shirt eller Hoddie.
Vet ba inte va för bild ennu ^^xddd

Aja, idag så ska man nog se på harry potter! ;D
Va jag förstått i alle fall ;)

Imorgon så tror jag att det bara blir en såndär slödag för jag behöver packa te stockholm.
Sen så måste man ju oxå fixa hos marsvinen innan man åker oxå ^^


Då ska man även byta efternamn. Eller alltså jag heter Einarsen endå men de andra. Jag ska inte heta Busk i efternamn oxå längre utan Verdin.

Tack gode människa som uppfann fläckten! Värmen tar fan kol på mig. Gick upp typ mitt i natten och satt på fläckten och så jävla skönt de var. Men nu e de typ jummet i hela rummet :/  Blir bara skönt precis då fläckten kommer mot en x'd.

Jag e även lite trött. Har inte gjort något direkt idag men endå xD.
Jag ska faktiskt börja med en sak. Eller aa flera saker egentligen xd. Första är de att jag ska börja göra situps, armhävningar och benlyft både morgon och kväll. Om jag har tid/ork så ska jag även gå e runda så ofta som möjligt eller så. När skolan börjat ska jag börja spela gitarr igen, ska bara be Lena stämma min gitarr om hon har tid med det :). Jag behöver bara köpa en gitarr väska (y'.
Jag har hittat en för 186:-
Det är nte så dyrt för de va? de låter typ billigt tycker jag, hoppas de är billigt ^^,

Jag tycker faktiskt att de e bra saker jag ska börja göra. Och jag ska även fortsätta kämpa i skolan och jag ska ge mer än jag gjort förut på skolan. Jag ska kämpa hårt för jag ska klara det. Oh sen  blir det bara att hoppas jag kommer in på gymnasiet jag vill gå på sen!


Hejjdå, detta var nog allt för mig så ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0