Huhuhu C-:



Bilden tagen på skolavslutningsdagen, vi skulle gå dit då så tänkte jag att varför inte ta något kort? ^^.
Så aa här är den :p. Jag tänkte även att nu får ni se en bild på mig i faktiskt en fin klänning hihi. De kommer ni nog inte se mycket av och nästa fredag så sticker man te stockholm! :D
Det ska bli sket kul och de e massa affärer jag vill kolla i och Blue Fox finns ju oxå där och de typ är jättebilliga saker där, alltså inte allt, jag menar allt kan inte va de mén de e en del saker som e de! :D 
Man ska ju även få träffa lilla Hanna, okej hon e inte liten men endå Cx.
Och en annan sak som händer nu i veckan, gissa va de e?
Jooserru, Rebecca å Carl ska gifta sig! :D babababaaaa. En väldigt,  aa jag vet inte va man kan använda för ord, roligt kanske? xd Ne de låter konstigt men aa ni fattar ^^.
Idag ska jag även nog vara med Amanda, får se va vi hittar på då :p
Vi ses så länge, hejjdå!

Och sen så sa jag ju att Steffi hade fixat min header, jag tänkte att jag kanske kunde länka hon oxå Ce  stephanieverdin.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: stephanieverdin

aoffan INTE okej! -.-'

2011-07-13 @ 12:54:09
URL: http://stephanieverdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0