hihi. Dålig dag som blev awesome! :D

Skulle ju som sagt egentligen vara med Amanda men hon svarade inte så jag blev pisst off på hon!. Bara skita i mig sådär tänkte jag.
Så när Rebecca fråga om någon ville hänga med te stan, eller aa eurostop så sa jag ja direkt utan att tveka en sekund.
Fan att jag tänker ha så jävla tråkigt p g a hon.
Så åkte jag, rebecca å steffi till eurostop dårå och där träffade man Mia, Bella och Pau.
Vi gick å fikade lite sen så stack vi in på b.young.
Sen så var vi påväg in i Hm då jag bara får syn på någon jag känner igen och bara:
Ddde är gurkan, Stephanie DE ÄR GURKAN.
Och hon ba:
va? och kolla konstigt på mig.
Jag ba:
Titta!! och jag kollade ju dit så steffi såg ju oxå dit då ^^.
Och steffi blev överlycklig och helt så ;)
Så gick Gurkan in i skoaffären där och då tvingade Bella steffi att gå in där och de gjorde hon till sist och tog ett foto med hon och gurkan! bilden kommer här nedan :p

Haha! asa nice dag! Bästadagen alltså tänk om vi inte skulle hängt med, inte träffat gurkan :/
Så denna tråkiga dagen blev awesome!



Söta dem e ellehur?! <3

Gurkan och Steffi

Hejjdå!


Kommentarer
Postat av: stephanieverdin

jag är så stolt över bilden! :D

2011-07-14 @ 00:14:35
URL: http://stephanieverdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0