Hejjdå datorn för ett litet tag.

Jag har inte ett dugg lust att sitta vid datorn nu. Men kommer inte på något alls att göra. INGET. Otroligt faktiskt. Något måste de ju fasen finnas även om man nite kan sticka te stan eller va me någon fofaen. Satt precis och lyssnade på Avril Lavigne. Hon är faktiskt bra och jag gillar hennes låtar starkt!. Hah, jag kom å tänka på, jag vill ha rutiga byxor igen! Jag hade nämligen de innan och då hade jag Avril Lavigne T-shirt till xd.
De e massa jag vill ha helt plötsligt ;o
Och jag fyller inte försen i december. Oh inte nog med det. Jag fyller bara 4 dagar innan julafton oxå. Jippi!? eller ånogt sånt. Usch. Det känns som om det inte heller e så långt kvar te skolan börjar igen. Och det är det ju förstås inte men alltså endå. Det är typ i slutet av Augusti vi börjar tror jag xd.
Hah, då e man störst på skolan då ^^.

Allvarligt talat nu. Jag har inget å göra och jag får spel. Jag e as rastlös.

Hejjdå nu ska jag gå bort från datorn och komma på något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0