Glädje tårar :')



Vill ha tebax hårfärg och längd på de.
Imon så sticker man te Emma J och får se va man hittar på i lilla oskarström. :p
Jag vet inte riktigt va de är men allt har förändrats nu. Alltså just nu typ. I lördags var det vändningen tog fart. Ja jag vet de låter löjligt pga att de va då de gifte sig, att jag typ bara skriver så för att men nej de gör jag inte. Jag menar det. Det var då vändningen tog fart allvarligt talat. Jag mår anorlunda och tänker anorlunda och jag pratar anorlunda på något sätt. Jag är glad men de e endå "känslor" som åker runt i huvet som inte funnits där innan. Vi e nu en familj. Där dem är gifta oxå. De e inte så att jag vill gråta men inte heller så att jag vill skratta utan jag vill bara vara här. Jag känner mig mer hemma än jag gjort förut.
Jag var förut rädd va som skulle hända. Hur jag skulle reagera. Om något kunde bli som förr och allt. Men allt blev till de bättre känns det som. Glada tankar istället för dåliga hela tiden och så :)

Det enda tårarna som fallit från min kind senast. Det var glädjetårar och det var LÄNGE sedan jag fick såna tårar. Jag kunde nästan inte hålla inne dem ens. Glädjen var verkligen där. Jag är glad över att den gifte sig :')

Hejjdå, nu ska jag snart sova så jag orkar gå upp imon så jag inte e en zombie då ja e me emma, kanske inte så rolgt xd
Har även ont i huvet :U Hoppas den går över tills imon ba :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0