Gå upp innan 2-3 i alle fall.



Detta e verkligen jätte tråkigt. Vänta på att någon ska svara på sms, för man ska va och jag måste kolla busstider. Jag måste ju typ ta bussen som går 19:48 hem lixom, jag bor inte runt stan, jag bor i johansfors. Vem vet, hon kanske sover fortfarande. Men de hoppas jag verkligen inte. Hela min dag går ju i spillo då för att hon nu ska få sova typ te 2 på dan elelr ångot ;o
Jag tycker de e okej å sova te 12, de kan jag göra ibland, men nu e klockan nästan kvart över 1. Ska jag sitta här och vänta, och sen vänta ennulängre på en buss ohh sen vänta på hon där i stan? ;o
Om hon inte svarar innan typ 3 ;o så skiter jag FULLSTÄNDIGT i den människan och typ får försöka hitta på något annat. Jag vet, man ska få sova länge, men inte te 2-3 när man bestämt me någon och vet hur busstiderna är!.¨

Aja, hejjdå. nu ska vjag få haa tråkigt här och hoppas på att hon smsar snart!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0