;D ;3



Idag så såg man på den efterlängtade sista harry potter! ;D
Jag tyckte den "draken" eller va de e va så söt så jag tog den bilden, hihi :3
Jah höll på å dö av skratt nä harry ba sa något så korkat elelr va de va så de va inte sant xD
Älskar filmen! Och när han ska va död å ba komme fram x'''D



Iiiiiih! ;D
Ehehehe ;3
Jaa, jag kommer snart te bilden ska bara berätta lite snabbt först ;)
Det är såhär att jag velat se filmen "Älska mig" länge och nu så fick jag entligen det för steffi hittade den på youtube! ;D älskar youtube, men i alle fall aa. Då såg jag den då och märkte att Alice, huvudrollen var typ hon som e huvudrolllen i i taket lyser stjärnorna oxå dårå ^^. Och jag såg även att han där Liam som han heter i filmen e va med i Sk8, Noll Diciplin som nu e Estrapade :D
Han e såååå snygg! BDD
Och han sjunger bra och allt! ;o ;D
Hihih ;3
Han heter Jesper Björklund ^^.

Aja, nu måste jag nog sova, godnatt, Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0