Bröllops dagen. 2 låtar av bruno mars



Idag så får ni två låtar istället ^^
Bilder kommer imon elelr ångot om man har tur ;)
Jag gillar båda låtarna så det blev dem då ^^-
Just nu så sitter jag här vid datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra. Vi ska vara klara vid 3. Men hallå. Det är mer än en timma kvar så '^.^
Jag har både fixat håret och sminkat mig. Inget blev direkt som jag hade tänkt mig men det blev okej. Tänkte ha mer ljust så man såg de mer och typ en annan frisyr. Satt ba upp de i min klämma tillslut ^^.
Jag ska ha en rosa/aprikos klänning utan axelband. Jag har bilder på den, hade även den på skolavslutningen men orkar inte leta upp nu x) Ni får bilder senare, imon eller ångot ^^ :)
Hejjdå får jag la säga och jag hoppas att både ni och bröllopet mår och går toppen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0