Bilder kommer,. lite bilder ähr oxå. Mne från mig kamera här xd

Hejj!
Jaoo. Förlåt för att det blev ett sådant seeent inlägg men alltså vi gick fan å la oss 06.30 nästan och jaa. Jag vaknade väl 14.10 ungefär. Sen har jag ätit lite och så. Det kommer bara några bilder nu. Typ "egobilder" som vandligt nej men aa de blir de nu. Det är steffi som har tagit kort me sin systemkamera på bröllopet så aa. Det e ju hon som har bilderna här hemma så får vänta på att få dem ^^.
Ni får faktiskt nöja er med de bilderna som kommer un så länge ^^.
Jao. Jag tror att jag berättar om kvällen när jag får bilderna. Det är nog lättare ^^.
Bilderna här kom inte i ordning så ni vet ;) xd
Det är bilder innan jag tatt på mig klänningen, då jag har de och då jag tog på mig något annat då i slutet ^^.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0