Haha! xD

Jag har kommit på en sak, jag typ älskar kläder, detaljer och sådant! xD.
När jag inte har något oh göra så kollar jag ALLTID  på kläder på sidor eller liknande och eller längtar efter att få en symaskin så man kan sy en massa kläder och lägga till dedära lilla extra! Haha, jag vet inte om det bara e jag men för mig visar mina kläder vilket humör jag va på när jag tog på mig kläderna, min personlighet och jag tycker helt enkelt det är skitroligt med kläder haha.

Sorry, men kom på det nu, typ en tanke som poppade upp i huvudet nu när jag hade tråkigt oh tänkte gå in oh kolla på shock's sida Cx

Imorgon så är det så att vi ska fira mig, hoppas det blir skojj i alle fall, fast fyller ju 15 på tisdag.. Xe
Jag vet egentligen inte riktigt vilka som ska komma eller ångot. Jag är inte speciellt taggad. Tar mer dagen som den kommer oh hoppas att dagen ska bli bra CxxC
Vet inte vad jag ska säga/skriva riktigt, har inga sådär tankar just nu X.'.X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0