vad?..







Detta e då 4 saker jah vill ha dåra ^^. Från Shock. Jag vill egentligen ha en massa mer oh ja, jag tror inte man blir förvånad av att få höra det från mig men i alle fall. Idag så var jag oh steffi i stan dåra och vi gick då in på Kicks. ah i alle fall så skulle steffi ha typ täckstift dåra så vi kollade efter det. Jah ville då ha ljust puder. Nästan vitt. De hade dem inte oh de närmaste man kunde komma kostade 420 typ ;s. Men när man gick oh kollade runt lite hittade man svart oh vit typ ögonskugga sak. typ som stift oh köpte såklart de haha. Steffi hittade ju oxå de hon ville ha. Jah var ju lite sur för att jah inte hittat ångot vitt puder, eller ah ljust. Så jag bestämde mig för att gå in på Butterix eller hufan de nu stavas. Oh där köpte jag ångon vit tub sak som jah har tänkt ha under tex mitt andra puder dåra ^^. Hoppas de blir någolunda, därför vill jag ha de som e här ovanför oxå ^^. Eller ahh,.
Sen gick man in på glitter eller vafan de heter xdd. Jag såg att det fanns en såndära suprisebag för 50:- oh de var upp till 500:- i den så självkart köpte jah den. Inget alls oh ha typ... Jusste, någon som vet ångon som börjar på U? Som ni typ känner? xd Ni kan gärna få ett halsband meh ett U på isf ^^. Helt gratis om ni vill xdd.
Aja, nog pratat om de eller va jag nu ska säga, eller jag skriver ju men skit sammaxxd

Jag e trött. Trött på allt.. Usch. Jag vill ha nytt umgänge, nytt liv, ny bostad eller vafan man kan säga, ny skola, nytt allt. Åh joo. Jag vill ha förändring. En STOR förändring. Helst te de bättre.

Nu e de så att skolan börjar snart oh jag nojjar mig varje kväll om det. Som om jag vore nervös och börja igen nu när inte niorna stör längre elelr något. Nu kommer man vara älst på skolgården.
Jag kanske e rädd för att ingen förändring ska till, men de kommer inte bara fram te en, man måste göra något själv oxå.

Hejjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0