Aug. 31, 2011



Idag så har man varit i skolan, jag orkar inte mer..
Jag passar inte in, jag har ont i huvet som fan oh folk glor hela fucking tiden. LÅT MIG VA?! Hurfan tror ni jag kan vara glad oh skratta, le oh va trevlig när jag mår såhär oh ni bara glor? Herregud, jag använde precis ordet gud. De händer fan inte ofta. Fatta att detta e allvar. Jag orkar inte kämpa hela tiden. När de gäller ALLT. Jag måste kämpa i skolan, vara glad, skratta, social, prestera bra på allt. Vafan. Låt mig va istället för jag orkar inte.
Ge inte upp, gör inte de oh gör inte de. Nä, men be mig inte kunna och göra allt hela tiden då, klart att jag tillslut ger upp. Ger nog fan upp hoppet om att få en vän, en bästa vän som jag kan prata om allt med. Kommer nog aldrig hitta någon igen, som jag verkligen litar på. Oh har redan gett upp hoppet på att hitta någon. De känns rättså meningslöst faktiskt. Vem skulle gilla mig egentligen? oh alla mina brister, fyfan.. Och jag skulle nog endå inte kunna lita på personen, lita på att den menar allvar, jag vet inte.. Jag e la bara en komplicerad liten tjej som har allvarliga problem me vissa saker oh som vill att folk ska låta mig va eller något. Jag vet inte längre. Jag vet ingenting.


Hejjdå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0