Rubrik Saknas, Liv oh lust Saknas, Något mer som saknas? Vet inte.. Musik? Nej. De finns här dygnet runt.



Hah, jag oh steffi gjorde precis milkshake tror jah de heter xd Där med bilden ;) Cx

Usch.. Måste lära mig att kolla vandligt på folk oh inte bitchblicka dem. Gör de hela tiden tydligen.. Oh även så jag jah de när jag e sur/arg. Hm, de e jag 90% av tiden i skolan. (y) eller inte.
Men de ska i alle fall bli ändring på derå.

Idag så stod de några där vid matsalen oh hade någon sån där sak. Oh de verkade vara as nice. Att åka ett år utomlands oh typ plugga ekonomi eller sp va de nu hette ^^. :)
Tror fan nästan att jag vill de alltså :)))
De va något som jag gillade. Fast ett år kan ju vara lite länge kanske? xd

Fyfan, är förkyld, de e inte roligt alls xc

Man går där på stigen och tänker på allt de man gjort. Allt snurrar omkring dig som om de hände just nu. Alla misstagen och de få underbara stunderna som lyser lite svagt genom de hemska. Men de e inte de bra stunderna du fokuserar på utan misstagen du begått.

Varför får man aldrig tänka på de bra stunderna, på de stunderna man varit duktig. Utan att behöva höra/tänka eller något alls på de dåliga oh hemska stunderna..

Musik är fan de enda som funnits här för mig hela tiden. Som aldrig svikit mig oh som hjälpt mig som fan. Om någon nån gång tar de ifrån mig så tar dem även bort min själ och lämnar endast kvar min livlösa kropp.

Hejjdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0