hellooo

'

Bild från när jah var hos pappa x''d
Usch, känner att de nästan bara blir sånt skit här som hänt. Dåliga saker.
Men om man tänker efter så va de de jag ville ha en blogg till från början..

Nu e snälla Emeli borta. Och ska inte komma tebax heller. Ska jobba på de. För de går fanimej inte annars. Och de e mitt liv fan. Behöver detta nu. Vill inte vara någon som folk kan driva med, elelr ångot. Jag ska inte va lilla snälla Emeli som folk bara skiter i och kommer då de passar dem. Inte en chans.



' I denna historien ska jag ta er tillbaka till då jag var liten. Jag bodde hos mamma och gick hos dagmamma istället för dagis. Jag gillade de där. Men mamma var sjuk. Psykisk sjuk. Hon var noga med att jag städade och så har jag för mig för jag lekte bara med en leksak, oh om jag ville leka med en annan så plockade jag undan den jag först lekte med och sedan tog fram den andra. Väldigt pedantisk xdd. Som jag precis berättade så var mamma psykisk sjuk så jag tror att jag nite fick bo hos hon, eller alltså jag kunde typ inte de. Så blev att jag flyttade te Doris, mammas bästa vän. Jag träffade mamma väldigt ofta endå och så :). Hos Doris hade hon sin man typ micke eller ångot sånt, hunden ... kommer inte heller ihåg va den hette och så hade dem en son som hetter William och han e blind. Han va de sen födslen oh kan bara se släckt/tänt. De gick en tid och jag fyllde 4. Exakt en månad efter de så hände de som absolut inte fick hända. Något jag som 4 åring inte förstod att de skulle kunna hända sin egen mamma på 23 år. Mamma hade tagit en massa piller oh de med sin död. Hon tog livet av sig alltså. Den jag litade på, den som förstod mig. Mitt allt. Min mamma.
Dagarna gick och jag kunde inte fatta att de var sant. Även ifall att de varit begravning och allt. Allt var bara skit.
Ungefär ett år senare, så träffade man sin pappa. Tattuerad oh jävlig. hah, jag tyckte så då men inte nu. Han hade en tjej med sig och en unge som var ett år yngre. Jag hade gjort ett sandtorn som jag visade för rebecca. Tjejen pappa hade me sig. Jag hade gömt en badboll i den haha. Sen så nångång de året tror jag, 2001 flyttade jag nog te dem. Jag var alltid noga med att säga hejjdå ordentligt. Tänk om de var sista  gången jag fick se personen, ..som me mamma.. Jag var alltid rädd för de. Jag var pedantisk, åt inte kött mer än korvstroganoff oh hatade att pappa svor så sa alltid te han. Hah, de ändrades jävligt fort ska ni veta. Kolla på mig nu tex. Kan knappt fatta de själv. Och inte bara det. Jag pratade skånska, riktig jävla skånska xD
Började i en skola i rydö tror jag de var xd. Redan där var de piss. Alla höll på men jag va ju mesig som jag fortfarande e ibland. Vissa tillfällen. Orkar inte gå in på mer där. Skit av alltihopa men jag försökte vara glad endå. Sen skildes Pappa oh Rebecca oh de blev att jag flytta me Rebecca oh så te fyllinge. Ojj, glömde berätta att sebbe föddes 2001. 24 september. oh då hade jag inte flyttat dit ennu, flyttade dit precis efter ungefär. Men på fyllinge så ah höll ju de oxå på men då började min kaxighet komma fram mer och mer. Jag tog nite längre skit. Men då höll en på me steffi istället för mig och då jävlar. Tycker nästan de va synd om han då x''d Man blir nog lite shockad när man får se va fan jag kommer med xD eller va ajg ska säga. De slutade med att typ alla på den skolan hatade mig för mina åsikter och pga en som snacka en jävla massa skit. Sen så träffade Rebecca Carl oh så flyttade vi oh han oxå te Johansfors, där vi bor nu. Jag började på slättåkra. Där höll de oxå på men alltså, de e typ 60 pers där med lärare inräknat så xx xd. Tillslut så började man på österled där jag nu går. Vet att jag sket i en massa här och där nu men de e så att jag nite orkar skriva om allt. Så skrev bara lite av de. Ni som läst detta har nu en pyttepytte liten bit som ni vet om mig men jag tycker att ni kan få veta de för de blir lättare för mig oxå om nån vet detta. För då slipper jag berätta detta + en massa andra saker för folk måste ju veta allt. .. Även ifall de aldrig kommer veta allt men ahh. '


Hejjdå folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0