zzzzzzzzzzzzzxxxxxxxxxxxxxxxxxxxa



Hejj!
De var ett tag sedan men jag har haft ett liv och inte orkat "blogga". Vet inte riktigt varför jag gör de nu heller men har la inget bättre för mig.
Idag var jag förresten i stan oh träffade emma, hon har ju börjat redan, pga att hon börjat på gymnasiet. I alle fall så skulle man tvunget testa en klänning, för "jag skulle passa så bra i såna klänningar" och vet ni va?! Den ligger just nu i min bäddsoffa, jag köpte den. Usch. Detta känns inte bra.. En sån klänning på mig. Hahah ne men aa x''d Ska även ha den nästa torsdag -^^-
Denna veckan har gått relativt fort tycker jah :) Jag e faktiskt förvånad på denna sommarn, den har varit både grym och grymt bra. Men de grymt bra segrar för en gång skull! :))

Hejjdå. Hade inget å skriva egentligen faktiskt xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0