hejjj


Håller ögonen öppna oh får de va som sker.

Idag så har man börjat, och nu e man en 9:a. Det känns konstigt faktiskt xd.
Jag e trött. Varit de hela dan. Somnade nästan på engelskan, Ida prata me mig så jah inte somnade -.-'
Pinsamt fan. Och så har Alex börjat i vår klass. En sak bara. SLUTA GLO, SLUTA VA NÄRA MIG OCH PRATA INTE ME MIG.
Tack, nu e jah klar. De va de enda jag hade oh säga om han tror jag, i alle fall för tillfället.
Igår så såg man ju på "Jag saknar dig" oh jag var jätte spänd, oh trodde den skulle va asbra oh jag typ skulle lipa som alltid men de gjorde jag tråkigt nog inte, elelr alltså, den kunde va litelite bättre bara men den var braaa :))
Nu har jag nog sagt mitt, hejjdå folket!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0