.






'Jag har byggt upp en mur. Släpper inte in någon. Inte ens min egna far. Jag vet inte vem jag e länge eller var jag ska. Jag vill bara bort, bort från allt. Folk brukar alltid skriva mm. Att dem inte kan släppa in någon för de har blivit sårade av dem de älskade oh typ lämnade. Jag har inte det.
Jag har aldrig haft någon så alls. Jag har aldrig släppt in någon ens från första början. Jag har inte vågat. Eller jag vet egentligen inte va de e. Jag vet nite ens hur de känns när någon älskar en. Sen den dagen jag fick reda på att mamma inte fanns mer, lämnat mig här på jorden, tog sitt liv. Då orkade jag nite mer. Jag var fan bara 4 år. Jag låste mig redan då. Är än idag lite rädd oh försöker alltid komma ihåg att säga hejjdå och vara sams me alla. Tänk om de e sista gången jag får se personen och så glömde jag säga hejjdå eller typ e ovän me den. Jag vet ärligt talat inte om jag ångonsin kommer kunna släppa in någon. Jag e både för rädd och för svag för det.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0