,,,



Vänner kommer och går, men de äkta ska bestå. Vilka fan då?!
Finns det bara falsk-het/spel i folk nu förtiden eller?
Jag vetefan alltså. Joo jag har tänkt flera gånger att det kan vara jag men alltså så folk betett sig skulle jag aldrig få för mig att göra. Dem gör de även dagligen. Jag e bara så jävla trött på folk just nu. Vet ingen jag har typ kvar. Eller ah, kanske Ida dåra. 1.. Och de e bara ett kanske, får se hur det blir te hösten.
Jag vill ha nytt umgänge. Typ roligt folk.

Visst, "Ensam e man stark" Men fan. Ensam har jag varit, hallå mitt liv e ju fan så. Jag har byggt upp de så. Ensam.  Men det är väldigt tomt. som om jag var inlåst i ett litet, litet utrymme helt själv.
Ibland känner jag mig ärligt talat som om jag vore kriminell, typ en brottsling som mördat 12 stycken och alla vet om det, de bra kollar på de avskummet som gjort det.
Ahh, jag tror ni fattar,.

Hejjdå folket, nu orkar jag inte skriva mer. Kan hålla på i timmar om en och samma sak nu fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0